Vrátenie tovaru
Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený od predávajúceho prostredníctvom stránky www.tinosaur.sk a ktorý je vlastníctvom kupujúceho.
Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť u predávajúceho bezodkladne po zistení vady tovaru a to informovaním na e-mail tinosaur.tinosaur@gmail.com. V opačnom prípade kupujúcemu zaniká právo na bezplatné odstránenie vady tovaru.
Nároky z vád tovaru zanikajú:
ak boli tieto spôsobené mechanickým poškodením výrobku kupujúcim,
neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru,
ak boli tieto spôsobené používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu tovaru,
ak boli tieto spôsobené používaním tovaru v rozpore s jeho účelom, všeobecnými zásadami alebo iným porušením záručných podmienok.
Záruka sa nevťahuje na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním a praním tovaru, ktorým sa prirodzene mení vzhľad výrobku.
Reklamovaný tovar je kupujúci povinný zaslať spolu s dokladom o úhrade tovaru a stručným udaním dôvodu reklamácie na adresu predávajúceho (Jana Uhríkova – CHELLY / TINOSAUR, Bulikova 19, 851 04 Bratislava). Reklamovaný tovar nezasielajte na dobierku, takýto tovar nebude prevzatý.
Predávajúci je povinný informovať kupujúceho o oprávnenosti reklamácie a o postupe jej vybavenie do 7 pracovných dní od prijatia reklamácie (dňa prijatia reklamovaného tovaru). V prípade oprávnenej reklamácie sa predávajúci zaväzuje reklamáciu vybaviť do 30 dní od jej prijatia. Reklamovaný tovar bude kupujúcemu vymenený za rovnaký tovar, prípadne za iný, ktorý si vyberie do hodnoty reklamovaného tovaru alebo budú zákazníkovi vrátené peňažné prostriedky na jeho účet vrátane poplatkov za dopravu.